Du e nog så fiiiinÄr du!

Hej :-)

Haha texten har inget med inlägget o göra. Idag var jag med Victoria och Mathias. Först kom dom till mitt, sen for Victoria hem och äta och då for jag och Mathias och simma till bellevue. Haha det var jätte roligt! :-D Vi simma i lite över en timme. Sen kom Victoria dit, och då for vi till mitt och Mathias for hem och byta kläder, sen kom han tillbaka. Det enda vi sen gjorde var att härja :-D Imorgon blir det att vara med Mathias på dagen och på kvällen kommer Victoria med. Nu ska jag ladda upp några bilder. Ha det bra!



När Victoria var övernatt, på torsdag.





finns ingen finare människa än du!♥ älskar dig.

tortilla time ;-)

omnom!

Dehä va sen någo random från vicis! :-D

Heheheh joo.

kramar ~ elli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0