En dag på stranden med Josefin


Josefin

Jag


Jag

Josefin

Josefin och jag

Josefin och jag

Hej :-)

Ja altså var med Josefin idag, först spelade jag sims en god stund på morgonen/dagen. Sen for jag då med Josefin till bellevue, vi låg där kanske 1-2 timmar, tills det började blåsa och vi fick kallt! :-o Sen kom jag hem och äta och senare på kvällen for jag till Josefin, vi for till slaktis och fota(fotona som är på bild) och simma. Sen for jag hem 9 och Josefin kom med, vi såg efter lillesyster Amanda en stund, och sen satt vi bilderna till datorn, och redigerade dom. Imorgon blir det Fanny! Ha det bra!

~ elli.

Kommentarer
Postat av: josefin

jag älskar dendär hjärt bilden ♥ :)

2011-07-25 @ 09:59:26
URL: http://photojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0