Högsåra!♥

Hej! :-) Nu är jag hemma från Högsåra. Det har varit sååå roligt där, att man inte ens ville komma tillbaka till tråkiga Hangö! Tisdag; Kom till Högsåra. Vi packade upp och sen for vi och simma till lots. Sen ringde vi till Emil och Macke att dom skulle komma dit, så dom kom. Vi hade jätte roligt. Senare for vi till Café, där satt vi och prata med kocken, och såg på när Emil,Macke och dom andra pojkarna jobbade! ;-D Och så träffade jag också jätte trevliga Annika! :-) Sen for jag,Fanny,Macke och några andra till Emil och såg på BRUNO! :--'DDD Sen for vi hem till stugan halv 12 tiden. Onsdag; Vi vaknade 10 tiden, tror jag. Vi for till café, satt där och chillade. Lite senare beställde vi mat, det var så jätte gott att man skulle kunna äta det varje dag ju! :-D På kvällen grillade jag och Fanny och hennes mamma vid strandbodan, och jag och Fanny blev där övernatt, så Macke och Emil kom dit. Hahah JO vi hade roligt! :-D Pojkarna for hem halv 1 tiden, och vi somnade halv 3, ungefär. Torsdag; Vaknade 10 tiden i strandbodan. For och simma där var färgan for. Sen for Emil hem och jag och Fanny for till Macce och se på film, scary movie 2an och någon annan :-D ! Sen for vi hem till stugan, och så ringde Macce och fråga om vi skulle komma och simma, så vi for där 10 tiden och simma, var en stund, och sen for vi till stugan och såg på film och sen somna vi 1-2 tiden. Fredag; Usch vilken känsla, hem.. :-( For iväg halv 12 tiden med Fannys mamma, Fanny blev dit. Kom hem 2 tiden, var en stund hos mamma och se bilderna jag fotat dit, och sen kom jag till pappa. Först funkade inte netet på min dator, så den tiden spelade jag gta med lillebror Niklas :-DD Sen fixa pappa mit net, så nu kan jag vara här. Var just och ta ett litet dopp med Niklas och pappa. Skönt, eftersom jag bränt mig på axlarna, kan ju just och just klä på mig, tar sååå sjukt! :-s Kom just från duschen och nu ska jag sätta lite after sun på axlarna och ansiktet som jag nästan bränt, och sen se på någon film. Och jo förresten, dialekten av Emil och macce smittar, pratar jätte fint nuu! :-D Kan inte ladda upp fotona, bloggen har nåt fel. Men sätter på facebook några iallafall! Ha det bra ~ elli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0