Love don't cost a thing.

Hej :-)

Idag vaknade jag lite över 11. Victoria kom till mig lite över 1, vi satt och prata en stund, sen for vi ut på gården och sola! :-D Där 4-5 tiden for vi till Victoria, hon åt och sen for vi till min pappa. O sen sku vi nu o simma men sen orka int vi, så vi for tillbaka till Victoria och där bakade vi en stor kladdkaka, men den blev helt jätte kladdig, så altså lite misslyckad nog! :-D Sen kom jag hem till 8 och kom på datorn. Var just i duschen. Imorgon ska jag med och åka båt med Victoria och dom. Måste vakna redan 8, för ska vara 9 hos Victorias.. :-D Laddar upp bilder imorgon. Ha det bra! kramar ~ elli.


Kommentarer
Postat av: matilda

sv; joo men nu funkar de igen =) nå ja fattar it ett piss av blogg.se, annors sku ja sekert ha de :D

2011-07-14 @ 23:11:23
URL: http://reachforthetop.devote.se
Postat av: matilda

svar; joo men nu funkar de igen =) nå ja fattar it ett piss av blogg.se, annors sku ja sekert ha de :D

2011-07-14 @ 23:12:45
URL: http://reachforthetop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0