You were everything to me..

Hej ;-)

Startade igår då till Åbo, skanssi(shoppingcenter), halv 11 tiden. Shoppade typ inget, men har varit så mycket och shoppa nu på sistone och hade nästan inga pengar. Sen var vi på stugan där halv 5 tiden. Jag simma,bada bastu,fota och spela med dom andra. Kommer bilder imorgon, då jag är hos mamma. Sen for vi och sova halv 12 tiden, och vaknade 10 eftersom alla andra steg opp då. Sen for vi och gräva efter maskar, och sen for vi ut och fiska med båten. Min lillebror Niklas fick 2 stora abborrar, och jag fick 3 lite mindre. På hem vägen var vi och äta i "grilli" i kimito, jag åt franskisar och kebab, måsta bara berätta de för det var skit gott! Sen kom vi hem där halv 3 tiden. Sen sola jag en stund på terassen och sen kom fammo på besök, så jag,hon och Niklas for till lillis och simma. Det var varmt och skönt! Sen kom Victoria, vi for också och simma till lillis och sen låg vi och sola på balkongen. Lite senare for vi till Victoria och där åt vi jordgubbar och någo bröd :-D Sen kom jag hem 9 tiden och kom direkt på datorn. Sen for jag i en iskall dusch, eftersom jag igen bränt mig i ansiktet, det är helt rött och kokhett. Har säkert satt 50 lager med after sun på. Ha det bra! Bilder från Pederså kommer imorgon. Kramar ~ elli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0